DS "Zaułek"

Akademickie Centrum Konferencyjno Noclegowe


KWATEROWANIE STUDENTÓW NA ROK AKADEMICKI 2023/2024
access_time 2023-09-20 12:50:53
 

Terminy kwaterowania na rok akademicki 2023/2024:

28.09.2023 (CZWARTEK) w godzinach 8:00 - 16:00

29.09.2023 (PIĄTEK) w godzinach 8:00 - 16:00

02.10.2023 (PONIEDZIAŁEK) w godzinach 8:00 - 14:00

03.10.2022 (WTOREK) w godzinach 8:00 - 12:00

W SOBOTĘ (30.09.2023) oraz w NIEDZIELĘ (01.10.2023) BIURA ADMINISTRACJI SĄ NIECZYNNE!

Blokada miejsc w dniu 03.10.2023 od godziny 12:00

Prosimy o przestrzeganie w/w terminów!

Dokumenty niezbędne do zakwaterowania: dokument tożsamości, zdjecie do karty mieszkańca.

W dniu zakwaterowania pobierana jest w GOTÓWCE kaucja zwrotna na poczet ewentualnych zniszczeń w wysokości: 700 zł (student UP) oraz 900 zł (student innej uczelni).

navigate_next
ZMIANA NUMERU KONTA BANKOWEGO DLA WPŁAT STUDENCKICH!
access_time 2022-11-08 08:25:53

Szanowni Studenci,

Informujemy, iż od 1 grudnia 2022 roku nastąpi zmiana numeru konta, na który należy wpłacać należności za zamieszkanie w DS Zaułek.

Wpłaty za akademik należy dokonywać na poniższy numer konta w PEKAO SA:

96 1240 6292 1111 0011 1886 8069

navigate_next
KWATEROWANIE STUDENTÓW NA ROK AKADEMICKI 2022/2023
access_time 2022-08-30 12:00:39

Terminy kwaterowania na rok akademicki 2022/2023:

30.09.2022 (piątek) w godzinach 8:00 - 15:00

01.10.2022 (sobota) w godzinach 8:00 - 15:00

03.10.2022 (poniedziałek) w godzinach 8:00 - 15:00

04.10.2022 (wtorek) w godzinach 8:00 - 15:00

W niedzielę 02.10.2022 BIURA ADMINISTRACJI SĄ NIECZYNNE!

Blokada miejsc w dniu 04.10.2022 od godziny 15:00

Prosimy o przestrzeganie w/w terminów!

Dokumenty niezbędne do zakwaterowania: dokument tożsamości, zdjecie do karty mieszkańca.

W dniu zakwaterowania pobierana jest w GOTÓWCE kaucja zwrotna na poczet ewentualnych zniszczeń w wysokości: 700 zł (student UP) oraz 900 zł (student innej uczelni).

navigate_next
ROK AKADEMICKI 2021/2022 - TERMINY KWATEROWANIA
access_time 2021-09-07 14:00:23

Terminy kwaterowania na rok akademicki 2021/2022:

Środa, 29.09. - w godz. 8:00 - 16:00

Czwartek, 30.09. - w godz. 8:00 - 16:00

Piątek, 1.10. - w godz. 8:00 - 16:00

Sobota i niedziela 2.10. i 3.10. BIURA ADMINISTRACJI SĄ NIECZYNNE!

W pozostałe dni robocze w godzinach pracy administracji 8:00 - 15:00.

Prosimy o przestrzeganie w/w terminów!

Dokumenty potrzebne do kwaterowania: dokument tożsamości, zdjęcie do karty mieszkańca. W dniu kwaterowania od studenta będzie pobierana W GOTÓWCE kaucja zwrotna na poczet ewentualnych zniszczeń w wysokości: 600 zł (student UP) oraz 800 zł (student innej uczelni).

Wpłacone przez studentów UP opłaty rezerwacyjne w wysokości 600 zł przechodzą na konto opłat za zamieszkanie w miesiącu październik 2021 r. 

navigate_next
OPŁATY KRÓTKOTRWAŁE ZA NOCLEGI W LUTYM 2021
access_time 2021-02-05 08:33:35

W okresie od 1-21.02.2021 r.,na czas trwania egzaminów w sesji zimowej 2020/2021, dla studentów Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie wprowadzone zostały Decyzją Kanclerza UP nr KU.D.0211.5.2021 opłaty krótkotrwałe za noclegi w wysokości:

  • pokój dwuosobowy   110 zł/doba ( stawka nie podlega VAT)
  • pokój jednoosobowy   75 zł/doba ( stawka nie podlega VAT).

Noclegi będą udzielane na podstawie ważnej legitymacji studenckiej.

ZAPRASZAMY!

navigate_next
OBNIŻENIE OPŁAT ZA DS. ZAUŁEK
access_time 2020-11-09 12:30:00

Informujemy, iż na podstawie Decyzji Nr KU/D.0201-13/2020 studenci i doktoranci oraz osoby niebędące studentami, którzy opuścili domy studenckie UP i przed przywróceniem w Uczelni normalnego trybu pracy nie będą z nich korzystać, wnoszą opłaty za miejsce pomniejszone o 25% kwoty ustalonej.

Warunkiem naliczania pomniejszonej opłaty za miejsce jest zgłoszenie kierownikowi domu studenckiego chęci utrzymania przyznaego miejsca, pomimo opuszczenia DS. Wiąze się to z możliwością pozostawienia na czas nieobecności swoich rzeczy w zajmowanym pokoju i dostępu do nich w razie konieczności.

navigate_next
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA OBOWIĄZUJĄCE W DOMACH STUDENCKICH W ROKU 2020/21 W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ COVID-19
access_time 2020-09-18 11:47:05
  1. Wstęp do budynku mają jedynie osoby posiadające skierowanie do DS. lub już w nim zakwaterowane.
  2. Obowiązuje całkowity zakaz wstępu, odwiedzin i noclegów osób towarzyszących oraz gości mieszkańców.
  3. Przed wejściem do domów studenckich należy zdezynfekować ręce i prawidłowo zakryć usta i nos.
  4. Przy wejściu do budynku, przy windach oraz w pomieszczeniach użytku ogólnego umieszczone są dozowniki z płynem dezynfekcyjnym wraz z instrukcją prawidłowej dezynfekcji rąk; w recepcji można odpłatnie nabyć maseczki jednorazowe.
  5. Studenci kwaterowani są w pokojach 1- i 2-osobowych z indywidualnymi węzłami sanitarnymi.
  6. W przestrzeniach wspólnych (ciągi komunikacyjne, kuchnie, pralnia, winda) można się poruszać wyłącznie w maseczkach, zaleca się również używanie jednorazowych rękawiczek.
  7. W czasie przemieszczania się na terenie DS. zaleca się jak najczęstsze dezynfekowanie rąk na wyznaczonych stanowiskach.
  8. W domach studenckich wyznaczono oddzielne pomieszczenia izolatek dla osób z podejrzeniem wirusa COVID-19.
  9. Wprowadza się zakaz gromadzenia się w pomieszczeniach  mieszkalnych. W pokoju mogą przebywać jedynie jego mieszkańcy.
  10. W widocznych miejscach na każdym piętrze i na parterze budynku umieszczono informacje o potrzebnych numerach telefonów na infolinie NFZ oraz do Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
  11. Wszelkie objawy chorobowe wskazujące na COVID-19 należy niezwłocznie zgłaszać  do recepcji domów studenckich oraz pozostać w pokoju aż do przybycia odpowiednich służb.
  12. Jeżeli w tym samym pokoju przebywa inna osoba zostanie ona czasowo przeniesiona do pokoju dedykowanego i czasowo odizolowana.
  13. W pomieszczeniach, w których prowadzone są przez personel DS. prace porządkowe lub konserwacyjne  tj. w kuchniach czy sanitariatach, wprowadza się czasowy zakaz ich  użytkowania, na czas przeprowadzanych prac.
  14. Nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa skutkować będzie utratą miejsca w domu studenckim.
navigate_next
ROK AKADEMICKI 2020/2021
access_time 2020-09-09 11:54:58

Informujemy, że po raz pierwszy od zakończenia kompleksowego remontu DS przyjmujemy studentów na rok akademicki 2020/2021. Oddajemy do ich dyspozycji, na trzech piętrach, pokoje 1- i 2-osobowe z łazienkami, wyposażone w TV, internet, lodówki. Na każdym piętrze ogólnodostępne kuchnie, na parterze bufet, lektorium, świetlica, w piwnicach pralnia do użytku mieszkańców.

Terminy kwaterowania na rok akademicki 2020/2021:

poniedziałek, 28.09. - w godz. 9-14

wtorek, 29.09. - w godz. 9-14

środa, 30.09. - w godz. 9-14.

W pozostałe dni robocze w godzinach pracy administracji 8-15.

Prosimy o przestrzeganie w/w terminów, w pozostałych terminach biura administracji są nieczynne.

Dokumenty potrzebne do kwaterowania: dokument tożsamości, zdjęcie do karty mieszkańca. Przy kwaterowaniu pobierana jest w gotówce kaucja na poczet ewentualnych zniszczeń w pokojach w wysokości 1-krotnej opłaty za miejsce w DS.

Kwaterowanie odbywa się zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, obowiązującymi w pandemii (ograniczona ilość osób w holu i biurach administracji, bez osób towarzyszących, obowiązkowe maseczki).

 

navigate_next
WAKACJE 2020! OFERTA DLA STUDENTÓW!
access_time 2020-06-10 08:22:13

WAKACJE 2020!

W okresie od 1.07.2020 do 18.09.2020 zapraszamy studentów Uniwersytetu Pedagogicznego oraz innych krakowksich uczelni do zamieszkania w DS. Zaułek. Dysponujemy wyłącznie pokojami dwuosobowymi z łazienkami. Cena: 600 zł za miesiąc od osoby (studenci UP), 700 zł za miesiąc od osoby (studenci innych uczelni).

Wnioski dostępne w administracji DS.

navigate_next
WAŻNA INFORMACJA - KWATEROWANIE 2019/2020
access_time 2019-09-25 13:57:15

Szanowni Studenci,

z przykrością informujemy że z powodu przedłużających sie prac remontowych  - w roku akademickim 2019/2020 Dom Studencki „Zaułek”, nie będzie oddany do użytku.

Samorząd studentów przygotował  alternatywę w DS. Akropol - na miasteczku studenckim AGH - który jest usytuowany niecałe 10 minut od naszej Alma Mater.

------------------------------------------------------------------------

Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie Samorządu Studentów Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie

Numer telefonu: 12 662 61 18

Email: samorzad@up.krakow.pl

Adres korespondencyjny

Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie
Zarząd Samorządu Studentów
ul. Podchorążych 2,
pokój 48B
30-084 Kraków

navigate_next
ZASADY WPŁAT ZA AKADEMIK
access_time 2019-05-27 08:43:03

Informujemy, że studenci posiadający skierowanie do DS "ZAUŁEK" na rok akademicki 2019/2020 opłaty za zamieszkanie w akademiku powinni uiszczać na recepcji DS lub na nr konta:
94 1020 2892 0000 5202 0022 6712.
 

DS. - ZAUŁEK

ul. Piekarska 5-7, 31-067 Kraków

 

navigate_next
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod temp
access_time 2019-04-19 01:06:32

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

navigate_next